Adoxa Energi

Riktar sig främst till företag och organisationer som tillverkar och distribuerar energi. Förenklar bokningar för lokaler, resurser och utrustningar. Lediga tider för tjänster som till exempel byte av vattenmätare publiceras på hemsidan och kunden kan själv boka den som passar bäst.


Kundcase, Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft har ca 2500 serviceavtal som planeras 
och bokas i Adoxa. Skellefteå Kraft har en ambition att 
alla produkter och tjänster ska hanteras av Adoxa.

Adoxa_Energi

– Adoxa har inte bara effektiviserat och förenklat vår process gällande serviceavtal utan även ökat vår service till våra kunder genom att de nu kan se och ändra sina bokningar via Mina Sidor. Till skillnad mot tidigare har nu personalen i vår kundtjänst alltid en aktuell översikt över alla bokningar och kan enkelt ge information och hjälpa kunder som kontaktar oss, säger Maria Öhman på Skellefteå Kraft.

– I Adoxa Mobil har jag alltid med mig en aktuell 
bokningslista i min mobil och kan dessutom direkt i appen göra en återrapportering på hur vårt möte med kunden gick, säger Lars Johansson tekniker på Skellefteå Kraft.


Hämta produktblad