Affärsexempel

Vilket kom först? De långa relationerna,
eller de nöjda kunderna?

Vi är faktiskt inte säkra. Men vi är övertygade om att det ena föder det andra.

  • Därför arbetar vi långsiktigt i allt vi gör. Därför är vi alltid uppdaterade inom våra kompetensområden.

  • Därför ser vi till att skapa en trevlig och sympatisk stämning i våra arbetsgrupper.

  • Därför strävar vi efter tydlighet gentemot våra kunder. Och mot varandra.

  • Därför tar vi ansvar. För att projekten kommer i land. På utsatt tid. Till utlovad kostnad.

Vi är stolta över våra nöjda kunder och våra långsiktiga kundrelationer. Och vi vågar påstå att våra kunder håller med oss om att detta är vårt framgångsrecept.

 

Västerås stad

Västerås Stad använder sedan många år, med gott resultat, våra ärendehanteringssystem för överförmyndarverksamhet, samt vårt system avsett för främst fritids-och kulturförvaltningen.

Skellefteå kraft

Skellefteå Kraft har ca 2500 serviceavtal som planeras och bokas i Adoxa.
Skellefteå Kraft har en ambition att alla produkter och tjänster ska hanteras av Adoxa.

Örebro kommun

Örebro kommun använder sedan många år, med gott resultat, vårt system avsett för främst fritids-och kulturförvaltningen samt våra ärendehanteringssystem för överförmyndarverksamheten.