Interbook Go Säsongsansökan

Två tillfällen a´ 3 timmar. Du får insikt i processen för säsongsansökan, som ger 100% digital hantering för både handläggare och föreningar där föreningarna nu sköter sin del digitalt, arbete som tidigare hanterades manuellt av er.  Vi går igenom de olika rollerna som är involverade i planeringen av en säsongsperiod.

Föreningsansvarig respektive Privatperson/Företag återansöker enkelt förra säsongens tider och kan också ansöka om helt nya säsongstider. Ansökan kan göras i alla anläggningar som ingår i upplagt säsongsperiod.

System- & Centraladministratör har tillgång till alla anläggningar, planerar inkomna ansökningar och hanterar restlista. Teoretiskt såväl som praktiskt arbete. Utbildningen ger naturligtvis möjlighet till diskussioner.

Ur innehållet:

  • Roller och användare

  • Grunduppgifter för nästa säsong

  • Skapa en ny säsong

  • Val av objekt till ny säsong

  • Val av kunder som ska återsöka tider

  • Hantera e-post kommunikation med påminnelser

  • Planera ansökningar via kalender med ”drag and drop”

  • Planera ansökningar via lista

  • Boka säsongens ansökningar