Interbook Go Säsongsansökan
Två tillfällen a´ 3 timmar. Du får insikt i processen för säsongsansökan, som ger 100% digital hantering för både handläggare och föreningar där föreningarna nu sköter sin del digitalt, arbete som tidigare hanterades manuellt av er. Vi går igenom de olika rollerna som är involverade i planeringen av en säsongsperiod.
Föreningsansvarig respektive Privatperson/Företag återansöker enkelt förra säsongens tider och kan också ansöka om helt nya säsongstider. Ansökan kan göras i alla anläggningar som ingår i upplagt säsongsperiod.
System- & Centraladministratör har tillgång till alla anläggningar, planerar inkomna ansökningar och hanterar restlista. Teoretiskt såväl som praktiskt arbete. Utbildningen ger naturligtvis möjlighet till diskussioner.
Ur innehållet:
Roller och användare
Grunduppgifter för nästa säsong
Skapa en ny säsong
Val av objekt till ny säsong
Val av kunder som ska återsöka tider
Hantera e-post kommunikation med påminnelser
Planera ansökningar via kalender med ”drag and drop”
Planera ansökningar via lista
Boka säsongens ansökningar